Vacature Financieel medewerker

Zoals jij weet verandert de Nederlandse wetgeving niet per jaar maar soms per maand of per dag. 

Daarnaast groeit het aantal klanten dat zaken doet met het buitenland volop en is er door allerlei technische ontwikkelingen wereldwijd veel meer mogelijk dan dat de wetgeving kan bijhouden. 

Vanwege het zwangerschapsverlof van een van onze collega’s zoeken wij per direct een financieel medewerker (die eventueel daarna ook graag daarna bij ons blijft werken!). 

Financieel medewerker

24 uur

Over ZZPerfect

Wij zijn ZZPerfect; we werken met een klein en hecht team samen op ons kantoor in Hoogeveen om samen het beste uit de cijfers te halen voor onze klanten. Wij werken voornamelijk in Moneybird en zijn een vraagbaak en steunpunt voor onze klanten. Klant- en mensgericht werken is bij ons heel belangrijk. Kernwoorden die bij ons horen zijn: betrokken, betrouwbaar, helder taalgebruik en ondernemend. 

Gezinsvriendelijk bedrijf

Wij geloven dat een gezonde balans tussen werk en privé bijdraagt aan gelukkige en productieve medewerkers. Daarom bieden wij flexibele werktijden en eventueel mogelijkheden voor thuiswerken, zodat je jouw werk kunt afstemmen op de behoeften van je gezin. Daarnaast zijn we begripvol in situaties waarin gezinstaken om voorrang vragen en bieden we ondersteuning bij andere gezinsverantwoordelijkheden. We waarderen de waarde van een goed gezinsleven en willen dat onze medewerkers zich daar ook op kunnen richten. Bij ons werk je in een omgeving waar persoonlijke en gezinsbehoeften centraal staan.

Jouw werkzaamheden als Financieel medewerker 

Wij zoeken ondersteuning bij de volgende werkzaamheden: 

  1. Het opstellen van de winstbijlages voor onze klanten in Moneybird. 
  2. Het opstellen van de aangiftes Inkomstenbelasting voor onze klanten en partner, met de meest optimale uitkomst voor zowel dit jaar als komende boekjaren. 
  3. Adviseren van onze klanten op het gebied van BTW kwesties in binnen- en buitenland. 
  4. Adviseren van onze klanten met vragen over bedrijfsvormen, samenwerkingen en andere zaken rondom de voortgang van hun bedrijf. 
  5. Proactief meekijken met klanten en hun financiële positie, welke mogelijkheden geeft de wetgeving om de meest optimale aangiftes te versturen? 
  6. De dagelijkse gang van zaken zoals aannemen van de telefoon, beantwoorden van de mailsupport vragen en ondersteuning van klanten bij het opstarten van hun bedrijf cq. overstappen naar ons als boekhouder. 

Wie ben jij? 

  • Een boekhoudkundige achtergrond waarbij je in ieder geval in staat bent om winstbijlages, aangifte Inkomstenbelasting en BTW aangiftes zelfstandig op te stellen; 
  • Je kan goed overweg met het ‘t Kofschip en bent bekend met de algemene e-mailetiquette; 
  • Nieuwsgierigheid naar nieuwe ontwikkelingen en technieken; 
  • Communicatieve vaardigheden, zowel telefonisch als per e-mail; 
  • Accuraat en oog voor detail; 
  • Oplossingsgericht & zelfstandig; 
  • Je bent leergierig naar nieuwe software en bent niet bang voor automatisering. Wij werken veel met Mijn Kantoor als CRM en voor onze werkvoorraad. 

Wat bieden zij jou? 

Voor deze functie zijn wij op zoek naar een parttime medewerker voor ca. 24 uur per week. Afhankelijk van je wensen en de invulling van de functie zijn de uren bespreekbaar. De werktijden zijn in overleg te bepalen, bijvoorbeeld onder schooltijd. Je standplaats wordt Hoogeveen. 

Jouw salaris zal zijn op basis van jouw werkervaring en opleiding en ligt tussen de € 2.294 en € 3.998 bij een fulltime contract. Daarnaast hebben wij 25 vakantiedagen op jaarbasis. 

Ben jij degene die zich herkent in deze rol?

Solliciteer via onderstaande knop, vertel ZZPerfect wie je bent en wie weet drink je binnenkort samen een kop koffie! Je kan ons mailen op suzan@zz-perfect.nl. 

Wij sluiten deze vacature niet op een bepaalde datum, we zoeken naar dé medewerker die bij ons bedrijf en ons team past. 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. 

interessant artikel? deel het bericht

ZOEK PER CATEGORIE

Zoeken